مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اعلام کرد: نماز عید سعید قربان فردا در قزوین برپا نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم روز عرفه تنها در مسجدالنبی (ص) قزوین ساعت ۱۸ امروز ۹ مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار خواهد شد و مراسم امامزاده حسین (ع) نیز بدون حضور مردم به صورت زنده از مرکز سیمای قزوین پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی،‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مراسم روز عرفه در قزوین اظهار کرد: پیش از این قرار بود مراسم دعای عرفه در امامزاده حسین (ع)، بقعه چهارانبیا (ع)، حلیمه خاتون (س) شهر قزوین و امامزاده اسماعیل (ع) باراجین برگزار شود.

وی افزود: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین مراسم روز عرفه تنها در مسجدالنبی (ص) قزوین ساعت ۱۸ امروز ۹ مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار خواهد شد و مراسم امامزاده حسین (ع) نیز بدون حضور مردم به صورت زنده از مرکز سیمای قزوین پخش می‌شود.

کاظم زمانی،‌ مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین نیز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: براساس تصمیم ستاد ملی‌ مقابله با کرونا مراسم روز عرفه و نماز عید قربان فقط در شهرهایی که در وضعیت سفید قرار دارند برگزار خواهد شد،‌ ابلاغیه ستاد کرونا هم امروز پنجشنبه ۹ مرداد حدود ساعت ۱۲:۳۰ به دست ما رسید و بنا بر این ابلاغیه نماز عید قربان فردا در قزوین برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.