فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: 83 درصد از مردم این استان از عملکرد فوریت های پلیسی 110 رضایت دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین رضایت و اعتماد ۸۳ درصدی شهروندان از عملکرد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را نشان‌دهنده توسعه خدمات بر اساس نیازسنجی و انتظارات شهروندان توسط پلیس عنوان کرد.

به گزارش جماران، سردار مهدی حاجیان در خصوص عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی با گستره‌ای از وظایف متعدد و متنوع، مسئولیت خطیر ارتقای امنیت در جامعه را برعهده دارد و لازمه بهبود مستمر امنیت اجتماعی بازخوردگیری مناسب و تنظیم یا تغییر راهبرد به اقتضای شرایط است.

وی افزود: بنابر اهمیت مسئله، افزایش پویایی و تحرک مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت که اداره برآورد معاونت اجتماعی ضمن اجرای یک پژوهش میدانی در این زمینه و بر اساس بازخورد گیری از شهروندان، با احصاء نقاط قوت و ضعف فرایندهای موجود تحلیل جامعی را ارائه داده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بر اساس مطالعه انجام شده نگاه مثبت و اعتماد شهروندان به پلیس افزایش ملموسی داشته است بیان کرد: برابر نظرسنجی انجام شده ۸۳ درصد از شهروندان نسبت به عملکرد پلیس در این حوزه ابراز رضایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این مطالعه که ابعاد مختلف عملکردی مرکز ۱۱۰ را مورد رصد و ارزیابی قرار داده ارتقای امتیاز شاخص‌های سرعت عمل، هوشمندی و تجربه مأموران، نحوه پاسخگویی اپراتور، نحوه اجرای مأموریت و اخذ بازخورد مناسب با ارتقای نمره نسبت به ارزیابی‌های انجام شده در سنوات قبل حاکی از توفیق پلیس در این زمینه هستند.

حاجیان در پایان با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر و مستمر پلیس برای بهبود عملکرد خود، گفت: امید است با افزایش مشارکت شهروندان با پلیس و ایفای نقش و قدرالسهم آنان در برقراری امنیت اجتماعی و رعایت هرچه بیشتر قوانین و هنجارهای امنیت اجتماعی، استان قزوین به الگوی برتری در این زمینه تبدیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.