تعزیرات حکومتی قزوین در سه ماهه نخست امسال متخلفان اقتصادی در این استان را به پرداخت ۳۷۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اعلام کرد: تعزیرات حکومتی قزوین در سه ماهه نخست امسال متخلفان اقتصادی در این استان را به پرداخت ۳۷۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم کرد.

به گزارش جماران، هوشنگ محمدی گراوند با اعلام اینکه تعزیرات حکومتی قزوین در سه ماهه نخست امسال متخلفان اقتصادی در این استان را به پرداخت ۳۷۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم کرد، گفت: یک هزار و ۴۹۹ پرونده تخلف اقتصادی در زمینه گران فروشی و عدم درج قیمت، قاچاق کالا و ارز و همچنین دارو و درمان در این مدت تشکیل شده است. 

وی افزود: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت مربوط به درج نکردن قیمت، گران فروشی و ندادن فاکتور بوده است.

این مسئول همچنین اظهار داشت: در زمینه قاچاق کالا نیز بیشترین پرونده ها مربوط به قاچاق سوخت، ماینر (دستگاه های استخراج ارز دیجیتال) و دخانیات بوده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه این اداره کل بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفان اقتصادی که امنیت اقتصادی و ثبات بازار را نشانه گرفته اند برخورد می کند،افزود: درصد عملکرد رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی طی سه ماهه امسال را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده هانیز ۶ روز بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.