حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته، میزان کمک‌های خیران یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که سبب شد تا ۲۱۰ نفر از زندانیان آزاد شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز تعداد ۱۸۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان با مجموع بدهی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان حضور دارند که تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان توسط خیران به ستاد دیه کمک گردیده است.

این مسوول گفت: با این مبلغ ۵۱ نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد و یا در شرف آزادی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین و بزرگترین خیران خود شاکیان پرونده‌ها هستند که با گذشت می‌توانند موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اذعان نمود: کمک‌های خیران به ستاد دیه نباید تنها مختص به جشن گلریزان باشد و امیدواریم این کمک ها در طی سال نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم زندانیان بیشتری را آزاد کنیم.

وی با اشاره به شب‌های قدر، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است تا هر شخصی در انجام اقدامات خیرخواهانه و همچنین در احسان و نیکی تلاش کند تا از دیگران سبقت بگیرد.

این مسوول گفت: امسال نیز مثل هر سال از اول ماه مبارک رمضان کاروان احسان و نیکوکاری حرکت کرده و شرکت در این کاروان نیکوکاری صرف نظر از مبلغ کمک از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.