به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بخش کشاورزی عصر یکشنبه با حضور تولید کنندگان و تشکل‌های بخش کشاورزی در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

در این رزمایش که عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر استان، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین حضور داشتند جمعی از کشاورزان و تولیدکنندگان کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به آُسیب دیدگان اهدا کردند.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در این جلسه اظهار داشت: هماهنگی و همدلی بخش خصوصی و دولتی در اجرای رزمایش کمک مومنانه در حد بسیار مطلوبی است که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: مدت دو ماه است که از ویروس کرونا متأثر شده ایم و در کنار همه چالش‌ها و مشکلات شاید این ویروس یک آزمون و تلنگری به همه ما باشد که بدانیم در برابر یک ویروس نامرئی چقدر ناتوان هستیم و از غرور کاذب خارج شویم.

سرهنگ طاهرخانی گفت: ملت ما یک ویژگی خاص دارد و در دوران مختلف همواره یار و همراه نظام بوده و هیچگاه هموطنان خود را در مشکلات تنها نگذاشته و این روحیه در دوران جنگ و سیل و زلزله همواره با حضور مردم اتفاقات خاصی را رقم زده است.

وی بیان کرد: آمریکا که ابرقدرت دنیاست در تأمین ماسک خود هم ناتوان شده در حالی که ما توانستیم در قزوین ۵۰ کارگاه تولید ماسک توسط بسیج راه اندازی کرده و بیش از یک میلیون ماسک تولید کنیم که حرکت ارزشمندی است.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: با تاکید رهبری همه با نگاهی انسانی و خودجوش با محور بسیج و استانداری با تشکیل قرارگاه ویژه مبارزه با کرونا با جمع آوری کمک‌های خیرین نسبت به تأمین نیازهای بهداشتی، درمانی و معیشتی اقدام کردند.

وی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و در مرحله دوم و در میلاد امام حسن (ع) بیش از ۲۵ هزار بسته توسط خیرین میان نیازمندان توزیع شد و مرحله سوم نیز در عید فطر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.