به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وارثی در جلسه ستاد کرونا استان قزوین که روز دوشنبه تشکیل شد اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در حوزه بهزیستی هم مراکز تحت پوشش دچار ضرر و زیان شدند که نیازمند کمک هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: با بسیج امکانات توانستیم زمینه کمک به مراکز تحت پوشش را مهیا کنیم و تاکنون ۲ هزار بسته غذایی نیز برای توزیع میان نیازمندان توزیع شده است.

وارثی تصریح کرد: در استان ۱۱۰ مهد کودک داریم که بیش از سه ماه تعطیل بودند و صاحبان آنها که اکثراً استیجاری هستند دچار آسیب‌های جدی شدند که نیازمند کمک هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: ۸۰ درصد مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی استیجاری هستند و با راه اندازی پویش بخشش اجاره بها توانستیم دغدغه مستأجران را تا حدودی حل کنیم.

وارثی اظهار داشت: با بررسی وضعیت نیازمندان تحت پوشش تلاش کرده ایم تسکین بخش آلام آنها باشیم.

در ادامه سید حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی استانداری قزوین هم گفت: در موضوع ویروس کرونا رسانه‌های گروهی استان بویژه مطبوعات و هفته نامه‌ها آسیب جدید دیدند و تعطیل شدند که باید برای آنها نیز چاره اندیشی کرد.

بی نیاز گفت: اعطای تسهیلات کم بهره و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی باید مشمول رسانه‌ها هم بشود تا این گروه نیز بخشی از آسیب‌های خود را جبران کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین یادآور شد: باید حمایت از رسانه‌ها و مطبوعات به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا چالش‌های این شغل حساس کمتر شود.

بی نیاز اضافه کرد: در زمینه اطلاع رسانی هم رسانه‌های گروهی نقش مهمی بر عهده دارند و همه قدردان خدمات آنها هستیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.