هدایت الله جمالی پور روز شنبه در اولین شورای فرهنگ عمومی استان قزوین، افزود: این استان هنگام شیوع بیماری کرونا در چهارراه آلودگی دیگر استان‌ها قرار داشت و تلاش و مجاهدت کادر درمان و پزشکی و نیروهای جهادی سبب شد تا بتوانیم از این بحران کنیم.

وی اضافه کرد: همه گروه‌های اجتماعی در جریان شیوع بیماری کرونا و آسیب‌های پس از آن کنار هم قرار گرفته و با همدلی و کمک‌های مومنانه باعث شدند تا نسبت به کشورهای دیگر متمایز باشیم.

جمالی پور با بیان اینکه کشور ما در سخت‌ترین تحریم‌ها توانست از این بحران عبور کند، اظهار داشت: کشورهای اروپایی و آمریکا با همه امکانات در مقابل این بیماری تسلیم شدند و گزارش سازمان بهداشت جهانی موید این نکته است که ایران به خوبی توانسته این بیماری را مهار کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: خیلی‌ها در خارج از کشور تصور می‌کردند ایران در جریان بیماری کرونا با صدها هزار کشته روبه رو می‌شود، اما اینطور نشد و برعکس، فوتی‌های آمریکا مرز ۶۰ هزار نفر را رد کرد.

مقام ارشد اجرایی استان به افزایش تحرکات دشمن پرداخت و گفت: دشمن با کم بینی نمی‌تواند ذره‌ای از موفقیت‌های جمهوری اسلامی را نظاره کند و رسانه‌های آنها هر روز درحال اتهام زدن به ایران هستند.

جمالی پور بیان داشت: دشمن در حال تخریب امید، اقتصاد، ارزش‌های دینی و همبستگی اجتماعی است و از کوچکترین تفاوت‌های قومی استفاده می‌کند تا به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند.

استاندار قزوین بر صحبت‌های سنجیده مسؤولان در خصوص مسایل مختلف، تاکید کرد و گفت: اگر مسؤولی در رابطه با موضوعی تخصص ندارد نباید اظهار نظر کند، چون کوچک‌ترین کلمه‌ و حرف زدن بی‌مورد ما را مقابل رسانه‌های خارجی دچار چالش می‌کند.

جمالی پور با بیان اینکه نباید کاری کرد که دشمن از این فضا بهره‌برداری کند، خاطرنشان کرد: باید تلاش همه مدیران بر روی این موضوع متمرکز شود که با استفاده از ابزارهای فرهنگی، زمینه لازم برای توسعه کشور را فراهم کنیم.

به گفته منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است و استان در وضعیت زرد به سر می‌برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.