به گزارش خبرنگار مهر، صادق قندی در جلسه‌ای که عصر چهارشنبه با حضور بخشدار محمدیه، رؤسای ادارات گاز و راهداری، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شترک در سالن اجتماعات بخشداری محمدیه برگزار شد در خصوص مشکلات و نیازهای اساسی این روستا و جاده دسترسی به مهرگان و شهر محمدیه بحث و تبادل نظر شد.

صادق قندی در این جلسه با اشاره به اهمیت ایمن سازی و اصلاح شانه خاکی جاده‌های روستای بخش محمدیه اظهار داشت: یکی از مطالبات مردمی بهسازی جاده‌های روستایی است که با توجه به اهمیت این موضوع با همکاری راهداری شهرستان تلاش‌های خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: اصلاح شانه خاکی و تعریض جاده روستاهای بخش و مناطق کوهستانی این بخش از کارهای انجام شده است.

بخشدار محمدیه اضافه کرد: ایمن سازی جاده روستایی شترک که از روستاهای پر تردد و پر رفت و آمد است در دستور کار قرار گرفته که در فاز اول با خط کشی جاده، کارهای نصب علائم راهنمایی، نصب شبرنگ و ایمن سازی آن نیز در اولویت کار بخشداری و راهداری قرارگرفته است.

وی همچنین از تعریض و ایجاد جاده سلامت در جاده روستای شترک و همچنین ساماندهی جاده‌های قدیمی این روستا منتهی به زمین‌های کشاورزی جنوب ناحیه شهری مهرگان و غرب محمدیه خبر داد و گفت: اداره راه نسبت به نصب علائم و تعمیر جاده و رها سازی اراضی تحت تصرف معترضین طبق مقررات و قوانین اقدام خواهد کرد.

قندی با اشاره به دیگر اقدامات ادارات در روستای شترک بیان کرد: یکی از کارهای قابل پیگیری نصب علائم راهنمایی و تابلو راهنمای مسافرین در مسیر عبوری محمدیه و مهرگان به این روستا است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.