عباس علایی مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما پیشنهادهای خود را در این زمینه به صورت مکتوب به ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا ارایه کرده‌ایم و با تایید آنها برای از سرگیری فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی در استان اقدام خواهد شد.

وی افزود: برخی از رشته‌های پرخطر مانند کاراته، تکواندو، جودو، کشتی و ... باید همچنان تمرینات و فعالیت‌های ورزشی خود را در منازل پیگیری کنند اما برخی از رشته‌های کم خطرتر مانند دوچرخه سواری و رشته‌های انفرادی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی تمرینات خود را در اماکن خلوت انجام دهند.

این مسوول با اشاره به اهدای اقلام ورزشی به ۲ بیمارستان قزوین،  گفت: طی دیداری که با پیمان نامداری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت گرفت از تلاش و مجاهدت کادر درمان برای مقابله و درمان بیماری کرونا قدردانی شد و اقلام ورزشی شامل میز تنیس روی میز، دارت و دیگر وسایل ورزشی به منظور بهره مندی کادر درمانی از این امکانات به این ۲ بیمارستان اهدا گردید.

وی ضمن تقدیر از تلاش مخلصانه کادر درمانی، افزود: خادمان بهداشت و سلامت در عرصه پیشگیری، غربالگری و مراقبت از بیماری کرونا، اقدامی ارزشمند را در کارنامه خود ثبت کردند که این عملکرد تحسین برانگیز آنها، هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.