منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان خانه مطبوعات، شورای مرکزی روابط عمومی‌ها و بسیج رسانه استان، افزود: قزوین در مدیریت و مهار کرونا منسجم عمل کرد و هم اکنون این بیماری در استان در وضعیت کنترلی و نزولی قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های فعالان رسانه استان در این مدت، گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا حقیقتا تیم خبری استان تماما پای کار بود و مهار کرونا را به صورت مشترک به عنوان یک موضوع واحد در دستور کار داشتند.

حبیبی اضافه کرد: رسانه‌ها در این مدت نه در مقابل مسوولان بلکه در کنار آنها بودند و با انتقاد سازنده خود برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان و غلبه بر بحران کرونا کمک کردند.

وی با بیان اینکه هم اینک استان در شرایط کنترلی، مدیریتی و نزولی کرونا قرار دارد، افزود: خوشبختانه همه مسوولان، دستگاه‌ها و نهادها در کنار ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا پای کار بوده اند و باید از تلاش‌های اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان نیز در این زمینه قدردانی کرد.

حبیبی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه استان، افزود: مسوولان روابط عمومی‌ها نباید اجازه دهند خدمات دولت در ادارات محبوس بماند و با تقویت ارتباط خود با خانه مطبوعات استان برای انعکاس بهتر و دقیق‌تر خدمات دولت به مردم و مطالبات مردم به مدیران تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.