منوچهر حبیبی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از طلاب داوطلب مقابله با مهار کرونا که در این عرصه مشغول خدمت به جامعه هستند،اظهار داشت: در مهار کرونا همه اقشار و گروه های جامعه تلاش می کنند که در این میان نقش طلاب و روحانیون حوزه های علمیه ویژه و برجسته است.

وی اظهار داشت: طلاب در امور ستادی و خدماتی با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک حال کادر درمانی هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اضافه کرد جمعی از طلاب و روحانیون نیز با حضور در آرامستان ها بدون هیچ گونه چشمداشت و با خلوص نیت به امور تغسیل و تدفین جان باختگان ویروس کرونا می پردازند که جای تقدیر دارد.

حبیبی اظهار داشت: آنچه مورد اهمیت است خدمات طلاب و روحانیون برای مقابله با ویروس کرونا در عین گمنامی است که نشانگر خلوص نیت و انجام کارها به قصد جلب رضایت پروردگار است.

این مسوول با اشاره به فعالیت های طلاب و روحانیون در گندزدایی معابر و همچنین فعالیت در اجرای طرح و رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به ویژه در نقاط محروم و روستاها،گفت: پاداش این اقدامات نیک در نزد پروردگار بدون شک محفوظ است.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک آحاد جامعه و اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون بتوان هرچه زودتر بر ویروس منحوس کرونا فائق آمد و بر آن پیروز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.