به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه روز دوشنبه در سالن همایش‌های این شهرداری برگزار شد.

مصطفی صالحی در این مراسم اظهار داشت: مدیران شهرداری‌ها باید پروژه‌ها را بر اساس واقعیت‌ها و نیازهای اجتماعی تعریف کنند تا با توجه به محدودیت اعتبارات کارها مغفول نماند.

وی گفت: رویکرد کارشناسی در پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و با اولویت بندی و نگاه فنی می‌توان به توسعه شهرها کمک کرد.

صالحی همچنین خواستار توجه مدیران شهری به شفاف سازی مالی شد و افزود: همه شهرداری‌ها با شفاف سازی در حوزه‌های مالی، عمرانی و واگذاری پروژه‌ها می‌توانند رضایت عمومی را جلب کنند تا اعتماد شهروندان تقویت شود.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین از آسیب‌های تغییر مدیریت در زمان‌های کوتاه هم سخن گفت و یادآور شد: بی ثباتی در مدیریت‌ها یک آسیب است و مشکلات زیادی را برای مردم، شورا و شهرداری ایجاد می‌کند و از سویی موجب می‌شود روند فعالیت‌ها متوقف یا آهسته شده و پرداخت حقوق نیروها هم دچار خدشه شود.

صالحی اظهار داشت: امروز همه وظیفه داریم در گام دوم انقلاب به فکر حل مشکلات مردم و توسعه و سازندگی باشیم و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری با بهره گرفتن از نظر نخبگان و صاحب نظران لازم است نسبت به تأمین نیازهای اساسی شهروندان این نواحی اقدام کند.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: در شهرداری محمدیه خوشبختانه با همه فراز و نشیب‌ها در پرداخت حقوق پرسنل مشکلی نداریم و شورا ی شهر محمدیه با رویکرد منطقی توانسته در ساخت و سازها و کسب درآمد موفق عمل کند و پروژه‌های عمرانی مهمی در این شهر تعریف و عملیاتی شده است.

صالحی گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۴۳۲ یک هزار و ۴۳۲ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شد که در آنها ۵ هزار و ۵۱۷ مصوبه برای اجرا تصویب شده که در شهر محمدیه در تعداد ۱۰۰ جلسه شاهد ۸۳۹ مصوبه بودیم که بیانگر فعالیت خوبی است.

وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۶۷ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرها برگزار شد که نتیجه آن ۴ هزار و ۹۲۹ مصوبه بود و سهم شهر محمدیه تعداد ۹۸ جلسه و ۷۱۰ مصوبه بود.

در این مراسم یحیی رحیم لو به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.

فعالیت در شهرداری محمودآباد، رئیس شورای شهر اقبالیه، مدیریت پسماند شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز از مسئولیت‌های ر حیم لو شهردار جدید شهر محمدیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.