سعید رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آن دسته از بیمه‌شدگان صندوق که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه بیمه‌ای شده و نتوانستند در اسفندماه حق بیمه خود را پرداخت کنند، مهلت دو ماهه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌ سال گذشته اقدام کنند و البته در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل آنها نخواهد شد.

رضایی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، پیش از این نیز اقدامات موثری در راستای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

وی افزود: پویش روستای بدون کرونا از این دست حمایت‌ها است و بیمه شدگان صندوق که خود یا اعضای خانواده آنها دچار بیماری کرونا شده باشند مشمول هزینه کمک معیشتی صندوق خواهند شد.

بیش از ۳۵ هزار خانوار روستایی و عشایری استان تحت پوشش مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند که از این تعداد هزار و ۸۵۰ خانوار در حال حاضر از این صندوق مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.