علی هوشمندی روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: جشنواره موسیقی مجازی خلوت ساز ، بصورت مجازی و در قالب موسیقی اصیل ایرانی برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در جشنواره موسیقی مجازی خلوت ساز ، خوانندگان آواز اصیل ایرانی و نوازندگان سازهای تار، سه تا، سنتور، نی ، کمانچه و دف به رقابت خواهند پرداخت.

هوشمند افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید قطعات اجرایی خود را حداقل ۲ دقیقه و حداکثر ۴دقیقه ارسال نمایند و به آثار ارسالی خارج از فرمت اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به گفته وی ضبط تصویر آثار اجرایی شرکت کنندگان باید واضح و بدون هیچ گونه افکت صوتی و تصویری بوده و یکباره از زمان معرفی خود (نام و نام خانوادگی، اسم اثر) اجرا شده و بدون گات و برش باشد. تصویر باید بصورت افقی بوده و بطور کامل نوازنده و ساز را در برگیرد.

مدیر حوزه هنری استان قزوین گفت: نوازندگان سازهای تار، سه تار، سنتور ، نی ، کمانچه و عود باید حتما یک قطعه ضربی یا بخشی از یکی از قطعات ضربی زیرنوار موسیقی ایرانی (از اساتید برجسته موسیقی ایرانی) را اجرا نمایند. اجرای آوازی و براساس ردیف موسیقی ایران در کنار قطعه ضربی اختیاری است.

وی افزود: نوازندگان سازهای تمبک و دف باید یک قطعه ضربی در قالب ریتم های ساده ، ترکیبی و لنگ درمدت زمان۲ الی ۴ دقیقه اجرا و ارسال نمایند.

هوشمند مهلت ارسال آثار را از ۲۵ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: جوایز به نفرات برگزیده هر ساز رده سنی الف و رده سنی ب به همراه  لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

به گفته وی شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۲۹۸۹۱۱۴۳ ارسال نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.