مسعود رجبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل به همت خیران، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) ناحیه امام حسن(ع) قزوین میان کارگران میدان‌های قزوین تهیه و توزیع شد.

وی افزود: هر یک از این بسته‌ها به ارزش ریالی ۲ میلیون ریال شامل اقلام خوراکی ضروری از قبیل برنج، روغن، رب، گوشت، مرغ، حبوبات، اقلام شوینده و بهداشتی بود.

رجبی گفت: در این طرح جهت حفظ کرامت انسانی کارگران، بن‌های بسته‌های غذایی در میادین کار به آن‌ها اهدا شد تا با مراجعه به مرکز توزیع بسته خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به خدمات رسانی به جامعه هدف در مناطق محروم استان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای اجرای طرح کمک‌های مومنانه در گام اول ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستاهای دهستان چوقور طارم سفلی از توابع شهرستان قزوین به همت خیران و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان توزیع شد.

رجبی گفت: ارزش ریالی هر بسته، دو میلیون ریال و شامل اقلام خوراکی و بهداشتی بود.

وی همچنین از توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک و هزار جفت دستکش به همراه بروشور آموزشی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بخشداری و خیران در بخش الموت شرقی خبر داد.

این مسوول گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه، تمامی ظرفیت‌های قرارگاه را به کار گرفته ایم تا با همکاری سایر نهادها، خیران و بسیجیان بتوانیم گامی بلند برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح استان برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.