عیسی قبادی روز شنبه در نشست مومنانه استان قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که رزمایش همدلی و کمک مومنانه برای کمک به هم نوعان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: حضور سرمایه‌گذاران در استان قزوین و افرادی که تمکن مالی دارند می‌تواند در این زمینه مثمر ثمر باشد، چون خیلی از تولیدکنندگان خودجوش اعلام داشتند که حاضرند بخشی از تولیدات را برای کمک به هم نوعان و اقشار آسیب دیده هزینه کنند.
قبادی تصریح کرد: شرایطی که به واسطه شیوع کرونا در جامعه ایجاد شد، شرایط معیشتی را برای افراد روزمزد و شاغلان فصلی که منتظر دستمزدهای شب عید بودن را دشوار ساخت و برای آنها مشکلاتی پدید آورد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : بیشتر کارگران استان الان ۲ ماه است که بیکار شده‌اند و به عنوان جامعه هدف اصلی در طرح رزمایش همدلانه محسوب می‌شوند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.
قبادی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که جامعه فعلا با معضل کرونا دست به گریبان است و اعتقادات قلبی ما ضرورت این ضرورت را ایجاد می‌کند که کمک به همنوعان در دستور کار قرار گیرد.
معاون اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: آنچه که در این دنیا ماندگار است و به یادگار خواهد ماند، خلق صحنه‌های خیرخواهانه است که در این مدت از سوی کادر درمان و پزشکی و نظامیان رقم خورد و ما نیز باید در این صحنه نقش آف بنی کنیم.
در این نشست از سوی مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد استان قزوین روی جمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.