محمد درافشانی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل،تهیه شیرینی،شربت خانگی و پذیرایی در منزل،شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده،نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)،قرائت دعای فرج و ذکر صلوات و ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان هستند.
وی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر قزوین بسیار پرشور و با برنامه های فراوان و متنوع فرهنگی برگزار می شد ولی امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه برای شهروندان قزوینی در داخل خانه های آنان شور و نشاط خاصی را ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه برگزار کنیم و در این میان از ایده های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.
درافشانی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به آدرس مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.
این مسوول افزود:مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.