حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در دومین نشست مدیران قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: دو طرف یک پرونده می‌توانند لایحه خود را از طریق سامانه الکترونیکی موجود و دفاتر خدمات الکترونیک و نهایتا در صورت ضرورت مستقیما به دادگستری‌ها ارائه دهند تا به این ترتیب ضمیمه پرونده آنها شود.
 حجت الاسلام و المسلمین قدرتی گفت: با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی و سازماندهی منابع موجود برای شیوه دادرسی مهمترین دغدغه مدیریت قضایی است.
وی در رابطه با اوقات رسیدگی به پرونده‌ها، گفت: تصمیم بر آن است که کماکان وقت دهی به پرونده‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به گونه‌ای باشد که اوقات رسیدگی در هر روز از سه پرونده تجاوز نکند تا به این ترتیب میان زمان حضور ارباب رجوع‌ها تلاقی نباشد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: یک تا دو خط تلفن ثابت متناسب تراکم کار در حوزه‌های قضایی جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات تهیه شده و در اختیار ارباب رجوع قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سلامت مردم و همکاران یک اصل مهم است، گفت: تا پایان فروردین حداکثر یک سوم همکاران در محل کار حضور پیدا کنند و هر حوزه قضایی لیست اسامی همکاران حاضر در محل کار را تهیه و به معاونت منابع انسانی اعلام نماید.
رییس کل دادگستری استان قزوین اذعان کرد: امیدواریم مردم به سطحی از آگاهی برسند که خود تا پایان اردیبهشت ماه و نهایتا نیمه خرداد ماه جز در موارد ضروری از مراجعه حضوری به شعب دادگستری خودداری نمایند.
 حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با تبریک اعیاد شعبانیه، ماه شعبان را بستری برای افزایش معرفت نسبت به مقام حق و جایگاه امامت و ولایت و فرصتی برای راز و نیاز با خدا دانست و اظهار داشت: این روزها که با ویروس کرونا مواجه هستیم، آنچه در کنار اقدامات خوب پاسداران عرصه سلامت موجب گره گشایی و عبور از این شرایط می شود، توکل، توسل و دعاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.