سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مردم فهیم قزوین به خاطر رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اینکه با ماندن در خانه مدیران استانی و شهری خود را در راه مقابله با ویروس کرونا همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: قول می‌دهیم مراسم نوروزی که در بین مردم این دیار وجود دارد را با پیروزی بر ویروس کرونا، در آیین پنجاه بدر باشکوه‌تر از هر سالی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی پارک ها، بوستان‌ها و مراکز گردشگری قزوین در روز طبیعت (سیزده بدر) تعطیل و از ورود افراد به این مکان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید، افزود: با تدابیر صورت گرفته برپایی چادر و هرگونه تجمعی در این روز ممنوع بوده و ماموران شهرداری با کمک پلیس از آن ممانعت به عمل خواهند آورد.

به گفته شهردار قزوین، ورودی و خروجی پارک‌های بزرگی مانند فدک و ملاخلیلا نیز از سوی ماموران شهرداری در روز طبیعت مسدود خواهد شد.

طاهرخانی اضافه کرد: همه مردم باید برای از بین بردن ویروس کرونا با همدیگر یک دل و همراه بوده و انشاءالله امیدواریم جشن سال جدید را با اندکی تاخیر در فضاهای عمومی و سبز این شهر برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.