علی فرخزاد روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: همچنین باید این مکان‌ها به صورت مرتب و مستمر ضدعفونی شوند که اگر معدود افرادی نیز به آنها وارد شدند محیط قبلا سالم سازی شده باشد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی شهر قزوین، گفت: دستگاه‌ها همکاری لازم را با این رزمایش داشته باشند و مواد ضدعفونی مورد نیاز نیز از طریق نیروگاه شهید رجایی و شهرداری قزوین تامین شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: اولویت ضدعفونی اماکن براساس نظر بهداشت محیط شهرستان‌ها به صورت روزانه تعیین و به بسیج و شهرداری اعلام شود.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: این ویروس فعلا وجود دارد و باید با آموزش‌های صحیح و در نظر گرفتن تمهیدات لازم بتوانیم با وجود آن به زندگی روزمره ادامه دهیم.

فرخزاد در ادامه تاکید کرد: ادارات موظف هستند محیط داخل و ورودی اداره را ضدعفونی کنند و فرمانداری‌ها نیز به عنوان مرجع عالیه بر نحوه عملکرد ادارات در این خصوص نظارت نمایند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوختگیری از جمله مکان‌های پرخطر برای شیوع ویروس کرونا هستند، اظهار داشت: متاسفانه دستورالعملی که به جایگاه‌های سوختگیری ابلاغ شده به درستی انجام نمی‌گیرد و بسیاری از رانندگان علیرغم تاکید بر انجام سوختگیری توسط متصدیان پمپ بنزین‌ها، خود مبادرت به این کار می‌کنند.

وی افزود:لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد این جایگاه‌ها داشته باشد تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

تاکنون، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تاکنون به ۸۷۳ مورد و آمار جان باختگان نیز به ۱۱۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.