آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در تماس تلفنی با تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم به نمایندگی از همه جانبازان با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، افزود: جانبازان با خدای متعال معامله کردند و همانند حضرت عباس(ع) آسایش و راحتی امروز را به عزت و عظمت فردا فروختند تا از معامله با خدا سربلند بیرون بیایند و با این کار سرمایه‌هایی که داشتند، افزون شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: نام پاسداران بر قله پاسداری از ارزش‌های الهی،  اسلامی و انسانی می‌درخشد که بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس(ع) درخشیده است.

آیت الله عابدینی در ادامه با تقدیر از خانواده‌های جانبازان تأکید کرد: همسران جانبازان در مجاهدت‌های این عزیزان شریک هستند چون در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و از این عزیزان حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با جانبازان ۷۰ درصد، تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها در استان گفت و گو کرد و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به این عزیزان تبریک گفت.

استان قزوین دارای هفت هزار و ۱۰۵ جانباز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.