محدثه قافله باشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: امروز فضای مجازی این فرصت را فراهم کرده تا بسیاری از فعالیت‌های هنری از این طریق باز نشر داده شود.
وی با بیان اینکه هنرمندان هم بخشی از جامعه هستند،اظهار داشت : هنرمندان باحضور در فضای مجازی با امید آفرینی و همدلی با مخاطبان می توانند، با ارسال پیام های امید بخش در قالب هنر شرایط اجتماعی مضطرب را دگرگون کنند.
این هنرمند قزوینی ادامه داد: هم اکنون جمعی از هنرمندان گرافیست و طراح در فضای مجازی دست به‌کار شده‌  و با راه‌اندازی پویش گرافیک علیه کرونا در تلاش هستند تا به زبان هنر از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در کشور جلوگیری کنند.
وی افزود: همچنین انجمن هنرهای تجسمی و کانون طراحان گرافیک استان قزوین نمایشگاه مجازی هر هنرمند یک اثر هنری در حال برگزاری دارد که بسیاری از هنرمندان در این پویش بصورت خودجوش شرکت کردند.
قافله باشی خاطر نشان کرد: کرونا یک بحران جهانی است که همه ما را دچار کرده و امیدوارم هرچه زودتر مرتفع شود و مردم بتوانند به فعالیت روزمره خودشان برگردند.
وی با اشاره به پویش در خانه می مانیم ، گفت: از شروع این بیماری تا کنون تمامی فعالیت های هنری ام را در بیرون از خانه تعطیل کرده و طراحی های خود را در منزل انجام می دهم و تا حد امکان سعی کردم بیرون از خانه حضور نداشته باشم .
وی خود قرنطینگی را فرصت مناسب برای انجام کارهای نا تمام دانست و افزود: شاید سالهاست که بسیاری از ما عکس های خود را دیگر در آلبوم ها  نمی گذاریم و در دوربین و گوشی ها انباشته شده این دوران بهترین فرصت برای آرشیو عکس های خانوادگی است تا بعداز کرونا بتوانیم آنها را چاپ و در البوم قرار دهیم .
وی تاکید کرد : از مردم می خواهم در خانه بمانند و کمک کنند هر چه سریعتر وضعیت جامعه به روال عادی خود برگردد.
این هنرمند گرافیک تصریح کرد: دولت در این شرایط باید تا حد امکان از همه افرادی که در این شرایط، کسب و کارشان دچار اختلال و مشکل شده حمایت کند و با تعطیل کردن مدت مشخص موجب قطع  زنجیره انسانی درجامعه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.