شهرام احمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مایع ضدعفونی کننده در آبیک و قزوین برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهریرو روستایی در این شهرستان به صورت مردمی، افزود:در این پویش مردم، آتش نشانی، روحانیون و کشاورزان به صورت خودش با آوردن سم پاش های خود کار پاکسازی معابر را برعهده دارند و این کار همچنان ادامه دارد.

 فرماندار آبیک ادامه داد: همچنین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کنند به اندازه کافی در داروخانه های این شهرستان وجود دارد و برای جبران کمبود  ماسک ۲ شرکت در خاکعلی و آبیک با همکاری سپاه با توان تولید ۱۰۰ هزار ماسک با حضور ۳۴ خیاط ایجاد شده است.

احمدپور یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۳۰ نفر مبتلا به این بیماری شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند

وی اظهار داشت: بیشتر مبتلایان در بیمارستان های قزوین بستری بودند که از این تعداد سه نفر فوت کردند که دو نفر در آرامستان قزوین و یک نفر در روستای آبیک تدفین شدند.

فرماندار آبیک اظهار داشت: هم اکنون دو بیمارستان شهدا و ولیعصر در این شهرستان برای بستری بیماران ویژه کرونا در نظر گرفته شده که خوشبختانه بیماری با این مشخصات در بیمارستان های آبیک  نداریم.

احمد پور در مورد آماده سازی نقاهتگاه درمانی بیماران کرونا با ۶۰ تخت بیمارستانی در این شهرستان خبر داد و افزود: این مرکر به منظور مواقع ضروری و اضطراری در نظر گرفته شده است.

این مسوول تاکید کرد: مردم، اصناف در پویش در خانه می مانیم شرکت فعال داشته و تمام موارد بهداشتی را رعایت می کنند و از ترددهای غیر ضروری در این مدت خودداری کردند تا حلقه انتقال ویروس قطع شود.

احمدپور تصریح کرد: غربالگری ورودی شهر از سمت نظر آباد کرج جاده قدیم در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر توسط جمعیت هلال احمر، سپاه ، نیروی انتظامی و پلیس راهور کنترل می شود.

وی یاد آور شد: در این ایام و با توجه مشکلات پیش آمده برای مردم دستگاه های خدمت رسان حق دریافت هزینه آب، برق،گاز و تلفن را تا پایان اردیبهشت ماه نخواهند داشت و عوارض شهرداری نیز تا پایان اردیبهشت سال ٩٩ با نرخ سال ٩٨ محاسبه می شود.


شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.