مسوول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها با همت کانون فرهنگی هنری توحید قزوین و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی، حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و خیران به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز تهیه شد.

وی افزود: این بسته‌های غذایی در میان نیازمندان دهستان‌های الموت شرقی و غربی توزیع شد و در مراحل بعد برای سایر نیازمندان دهستان‌های هدف قرارگاه نیز بسته‌های معیشتی تامین خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم و جامعه هدف خود وارد عمل شده و تاکنون مواد ضدعفونی کننده را در ۷۱ روستا و سه دهستان محروم استان به مقدار بیش از هزار لیتر توزیع کرده و در مراحل بعدی به صورت گسترده‌تر برای توزیع این مواد اقدام می‌کند.

این مسوول گفت: این قرارگاه برای ضدعفونی معابر و روستاها نیز حدود سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را مصرف کرده و همچنان برای ضدعفونی معابر و روستاها تا نابودی کامل این ویروس اقدام خواهد کرد.

جهادگران سپاه استان در دهستان‌های زوارک الموت شرقی با ۳۵ روستا، دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی هرکدام با ۱۸ روستا مشغول خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.