محمد علی ساربان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: بهترین کار در این زمینه، قطع زنجیره انتقال بیماری از طریق قرنطینه‌های خانگی است و من به سهم خود طی ۲۰ روز اخیر تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری بیرون از خانه را تعطیل کرده‌ام.
 وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که جهان با بحران ویروس کرونا درگیر است،  من ایمان و اطمینان دارم که همه ما با کمک همدیگر این فصل را پشت سر خواهیم گذاشت.
بازیگر سریال یوسف پیامبر ادامه داد: باید صادقانه به مردم اعلام کرد که شرایط امروز خوب نیست و در این موقعیت، هیچ کس از این بیماری مصون نخواهد بود مگر اینکه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم سال خوب و پر نشاطی داشته داشیم باید این بیماری را جدی بگیریم و برای مقابله با آن با عزم راسخ تلاش کنیم.  
این هنرمند قزوینی افزود: به عنوان یک شهروند از همشهریان تقاضا می‌کنم توصیه‌های پزشکی را به دقت اجرا کنند و برای شکست کرونا دست به دست هم بدهند.
وی با تشکر از تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمان که از جان و دل برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند، گفت: تعداد مبتلایان به این ویروس در سطح جهان روز به روز در حال افزایش است بنابراین تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری مرگبار خود قرنطینگی است.
ساربان یاد آور شد: هر کدام از ما با رعایت مسوولیت اجتماعی شاید بتوانیم میزان مرگ و میر و خسارات این بیماری را به حداقل رسانده و با شادی و نشاط،  قدم به سال آینده بگذاریم.
وی به شهروندان توصیه کرد: امسال عید را بدون دید و بازدید برگزار کرده و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا این بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم.
تاکنون ۴۷۳ نفر در استان قزوین به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
۳۳۹ تن از بیماران کرونایی در این استان بهبود یافته و متاسفانه ۵۳ تن نیز بر اثر آن جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.