منوچهر حببیی روز یکشنبه در نشستی با اتحادیه جایگاه داران سوخت استان، افزود: اگرچه برخی هموطنان موضوع پیشگیری را جدی نگرفته اما خطر در کمین بوده و فراگیر شده است .

 جانشین رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به سوخت گیری روزانه حدود ۲۰۰ هزار خودرو درسطح استان، تاکید کرد: یکی از محل‌های پر خطر برای انتشار ویروس کرونا، جایگاه‌های سوخت است که آسیب پذیری بیشتری نسبت به مکان‌های دیگر دارد و باید با حساسیت و دقت بیشتر با این مساله روبه رو شد.

وی ادامه داد: باید تلاش شود مسائل بهداشتی در جایگاه‌ها با جدیت بیشتری رعایت شده و لوازم بهداشتی مورد نیاز جایگاه‌های سوخت تامین گردد . 

حبیبی اظهار داشت : در بحث تامین و توزیع دستکش و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در استان مشکلی وجود ندارد و جایگاه‌های سوخت استان در این زمینه در اولویت قرار دارند تا با رعایت مسئولان سوختگیری در جایگاه‌ها، سلامت مردم تامین شود. 

در ادامه این جلسه ابوالفضل مرادی مدیر کل امنیتی استانداری نیز گفت: ضد عفونی جایگاه‌های سوخت در سطح استان روزانه در طرح بسیج عمومی صورت می‌گیرد تا جلوی شیوع بیشتری ویروس کرونا در میان شهروندان گرفته شود.

تاکنون ۳۶۲ شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۹ نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.