به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان آبیک یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افرود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: همچنین ۱۵۰ کیسه ۱۵ کیلویی پودر لباسشویی، ۱۴ کیسه ۱۵ کیلویی، پودر کفشویی، ۳ هزار و ۱۶۵ بسته کفشویی ۶۰ عدد مایع ظرفشویی، ۴۸ عدد صابون احتکار شده کشف شد.

سردار حاجیان بیان داشت: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، ۱۵۰ عدد گالن ۴ لیتری خالی، ۵۰۰ عدد در اسفنجی و تعداد ۳ هزار لیبل که در این راستا مورد استفاده می‌شد، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.