علیرضا خزائلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و کاهش رفت‌وآمد مراجعان، اعتبار پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری و مجوزهای سه گانه حوزه صنایع دستی تا پایان فروردین ۹۹ بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید و صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: این اعتبارات شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی، موسسات گردشگری و همچنین موافقت اصولی و مجوزهای ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.

به گفته خزائلی، صدور و تمدید مجوزهای سه‌گانه حوزه صنایع‌دستی، شامل پروانه تولید انفرادی، پروانه تولید کارگاهی و کارت شناسایی نیز تا پایان پایان وقت فروردین انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین یادآور شد: دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت کامل در تاسیسات گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی سطح استان رعایت می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اجرای تمهیدات لازم و همراهی و همدلی از این مقطع بحرانی عبور کرده و در آینده نزدیک شاهد فعالیت دوباره دست‌اندرکاران حوزه گردشگری و رونق بازار صنایع دستی باشیم.

تاکنون، ۱۷۸ نفر در استان قزوین به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.