سردار مهدی حاجیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان مناطق جرم‌خیز و آلوده به موادمخدر به مورد اجرا گذاشته شده پنج کیلو و ۷۵۹ گرم انواع موادمخدر کشف و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت با تنه مخدوش شده و چهار دستگاه گوشی همراه نیز کشف و ضبط شد.

به گفته وی، توقیف ۲۰ دستگاه موتور سیکلت، ۶ دستگاه خودرو و کشف ۳۰۷ هزار نخ انواع سیگار، مقادیری تنباکو و توتون نیز در این رابطه کشف شد.

سردار حاجیان اظهار داشت: بدون شک پلیس در راستای برقراری امنیت، احساس آرامش و رضایت در میان شهروندان به طور جدی با مسببان ناامنی و عاملان توزیع و فروش موادمخدر در جامعه مقابله کرده و در این راه با هیچ فردی مماشات نخواهد داشت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری حفاران غیرمجاز در آوج

سرهنگ شهرام منصوری، فرمانده انتظامی آوج اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از محلات شهر آبگرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با حضور به موقع و در عملیاتی غافلگیرانه سه حفار غیرمجاز را هنگام حفاری دستگیر و تعدادی آلات و ادوات حفاری نیز از آنان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.