سپاه صاحب الامر(عج)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دادگستری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین، حوزه های علمیه، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج رسانه، بسیج سازندگی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل ورزش و جوانان، خانه مطبوعات نیروی انتظامی، اداره کل استاندارد، سازمان جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد ، دانشگاه علوم پزشکی و خانه کارگر از جمله دستگاه ها و نهادهایی هستند که با صدور بیانیه و اطلاعیه های جداگانه از مردم مومن و ولایتمدار قزوین برای حضور پرشور در پای صندوق رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آوردند.

در بخشی از این بیانیه و اطلاعیه ها آمده است که شرکت گسترده در انتخابات آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور است. با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ۳۶ انتخابات برگزار شده و ملت بصیر و آگاه ایران با حضور پرشور خود هر بار به جمهوری اسلامی ایران "آری" گفتند و دست بیعت خود را با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، محکم تر فشردند.

در این بیانیه و اطلاعیه ها با دعوت از آحاد ملت شریف و حماسه ساز قزوین برای حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات دوم اسفند تاکید شده که تفکر انقلابی امروز می‌تواند در گام دوم انقلاب، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را با چالش مواجه کرده و در برابر تمامی قدرت‌های غرب ایستادگی کند بنابراین باید هر روز در جهت وحدت جامعه اسلامی در حال فعالیت باشیم.

در این بیانیه ها آمده است که بی شک مردم آگاه و فهیم استان قزوین نیز مشارکت در انتخابات را جزو حقوق شهروندی خود دانسته و با حضور مقتدر، پرشور و شعور در پای صندوق های رای، در راستای اعتلای نظام و ارتقا بیش از پیش اقتدار و امنیت کشور گامی قدرتمند بر می دارند تا بار دیگر مهر باطلی بر توطئه های شوم دشمنان بزنند.

در این اطلاعیه ها تاکید شده است که نقش تأثیر گذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت در امور اجرایی کشور، اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار خواهد شد.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی می باشند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.