علی رحمانی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان بویین زهرا، افزود: در ۲ انتخابات گذشته شامل مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ و انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ میزان مشارکت شهرستان به ترتیب ۸۵.۳۴ درصد و ۸۹.۳۲ دهم درصد بوده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌ها پیش بینی می‌شود که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به میزان مشارکت دوره‌های قبل خواهیم رسید.

رحمانی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج ۵۴ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که ۳۸ نفر تایید صلاحیت شده‌اند و فعلا ۳۲ نفر در لیست حضور دارند و ۱۶ نفر دارای ستاد هستند.

فرماندار شهرستان گفت: در حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج ۱۶۰ شعبه برای اخذ رای اقدام خواهند کرد و یک هزار و ۸۰۳ نفر در هیات‌های اجرایی، بازرسی و محافظت در روز انتخابات پای کار خواهند بود.

وی با اشاره به طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر، اضافه کرد: امسال ۲۵۰ پروژه با ۱۴۷ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان اعتبار با سه هزار و ۱۶۵ نفر اشتغالزایی در شهرستان افتتاح شد و موجی از نشاط و شادی را میان مردم به وجود آورد.

این مسوول گفت: سد بالاخانلو تنها سدی است که می‌تواند شهرستان را مشروب کند و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با حضور استاندار مشکلات فعلی آن رفع شود.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.