حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سعادت شامگاه دوشنبه در مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس در مسجد حضرت امام خمینی(ره) شهر قزوین، افزود: در مراسم عزای این سردار، اقشار مختلف مردم، علمای ایرانی و خارجی و حتی هندوها و ضدانقلاب‌ها حضور یافته و اشک ماتم ریختند چون این سردار رشید اسلام در صحنه‌های مختلف ثابت کرد که متعلق به همه ملت‌ها است.

وی اضافه کرد: در جلسات متعدد با گروه‌های مختلف به عینه مشاهده کردم که همه مردم، حاج قاسم را از خودشان می‌دانستند و گروه‌های عراقی، لبنانی، پاکستانی، افغان و ... با وی از صمیم وجود، درد دل می‌کردند.

سعادت افزود: خبر شهادت این سردار رشید اسلام موجی از عزا و ماتم را در منطقه و جهان به پا کرد و حتی پوتین رییس جمهوری روسیه موقعی که خبر شهادت این سردار را شنید گریه کرد چون غیرت، صلابت و مردانگی مبتنی بر دیانت و معنویت را در او دیده بود.

این مسوول افزود: بارها شاهد بودم که هیچگاه نماز شب این سردار ترک نمی‌شد و در واقع حاج قاسم عارفی بود که همیشه با اشک و گریه به درگاه الهی به مناجات می‌ایستاد.

وی با تشریح جایگاه سردار حاج قاسم سلیمانی در انقلاب اسلامی، گفت: این سردار رشید اسلام برای انقلاب و مقام معظم رهبری نقش یاران فداکار را برای پیامبر و امام علی (ع) ایفا می‌کرد و تا زمانی که در رکاب انقلاب و امام بود تمامی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شد.

سعادت گفت: تا زمانی که حمزه، علی، جعفر، سمیه، یاسر و... در کنار پیامبر صلوات الله علیه و آله حضور داشتند نشاط پیامبر به پا بود و آن حضرت از غم‌ها و مشکلات مصون می‌ماند.

وی با واکاوی دلایل خصومت دشمنان با این شهید، گفت: آنها به جایگاه والای حاج قاسم سلیمانی برای انقلاب و مقام معظم رهبری پی برده بودند به همین دلیل برای ترور وی و جلوگیری از پیشرفت انقلاب و اسلام اقدام کردند.

مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: شهادت این سردار موجی از بیداری و آگاهی را در منطقه به راه انداخت و دست استکبار جهانی را برای مردم جهان رو ساخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.