جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تصمیم جلسه کارگروه مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های صادر شده، در صورت نیاز و با همکاری پلیس راه از تردد ناوگان سنگین شامل اتوبوس و کامیون در محورهای کوهستانی یا مستعد انسداد که ناشی از تردد اینگونه خودروهاست در راه‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: از مسافران درخواست می‌کنیم به دلیل بارش شدید برف و سرمای چندین درجه زیر صفر، در روزهای آینده از مسافرت، به خصوص به مقصد استان‌های شمالی خودداری کنند.

حق لطفی تصریح کرد: در صورت ضرورت به انجام سفرها توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن همه ملزومات سفر از جمله زنجیر چرخ، خوراکی و لباس گرم وسایل گرمایشی، برای اطلاع از وضعیت راه‌های کشور با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی که از شب گذشته از شمال کشور وارد ایران شده از امروز برخی استان‌ها از جمله قزوین را نیز درگیر برف و کولاک کرده است که باید احتیاط لازم را انجام دهیم.

حق لطفی یادآور شد: در حال حاضر ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه استان با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات، عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.