نسرین کیان مهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصورتی که از مراجعه کنندگان به این دفاتر وجه نقد دریافت شود، خلاف مقررات بوده و قابلیت رسیدگی دارد.

وی با بیان اینکه هرگونه هزینه در این دفاتر بر اساس تعرفه انجام می‌شود، اظهار داشت: دفاتر خدمات قضایی موظف هستند تمام خدمات جاری در فرآیند رسیدگی به مراجعه کنندگان را در قالب برگه‌های پرینت شده و بر اساس تعرفه در معرض دید عموم قرار دهند و انجام هرگونه اقدامی خارج از تعرفه خلاف قانون است.

به گفته کیان مهر مسؤول صندوق رسیدگی به شکایات و شماره تماس ۳۳۶۸۱۶۱۴ آماده دریافت انتقادات و شکایت مراجعه کنندگان به این دفاتر است که باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

این مسؤول در خصوص ازدحام مراجعه کنندگان در دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی نیز گفت: شهرستان قزوین دارای چهار دفتر خدمات قضایی الکترونیکی است که معمولا ۲ دفتر بیشتر از سایرین پرازدحام بوده و دفاتر دیگر با استقبال کمتری از مراجعه کنندگان همراه است.

صبح امروز یکی از شهروند خبرنگاران ایرنا در تماس تلفنی از وضعیت ازدحام جمعیت در این دفاتر و هزینه‌های بالا در فرآیند انجام امورات ابراز گله‌مندی کرده بود که خبرنگار ایرنا پیگیر این موضوع شد.

دفاتر خدمات قضایی قزوین در تقاطع فلسطین (طبقه فوقانی بانک ملت)، غیاث آباد (بلوار ارتباطات)، خیابان نوروزیان (جنب سرپرستی بانک ملت) و محله پونک (بلوار نخبگان) قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.