عملیات احداث خانه بهداشت زرآباد در ۱۰۵ متر مربع زیربنا و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار توسط خیران منطقه از سال ۹۶ آغاز شده بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در مراسم افتتاح مخزن آب شرب این روستا، اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا با احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی به اتمام رسید.

بیرنوندی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۶ کیلومتر عملیات اصلاح و احداث شبکه صورت گرفته و ۱۰ میلیارد ریال نیز برای آن هزینه شده است.

وی تاکید کرد: امروز همچنین ۱۳ طرح آبرسانی در سطح استان افتتاح می‌شود که با طرح آبرسانی روستای زرآباد بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است.

 در بهره برداری از این مجموعه، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استان و جمعی دیگر از مسوولان، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را همراهی می‌کردند.

امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که امروز برای افتتاح چند طرح به مناسبت دهه مبارک فجر به قزوین سفر کرده است، در ادامه آستان مقدس امامزاده علی اصغر (ع) روستای زرآباد را زیارت کردند و به مقام شامخ شهدای این روستا نیز ادای احترام نمودند.

بخش رودبار الموت شرقی قزوین با ۸۴ روستای دارای سکنه با مرکزیت شهر معلم کلایه در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.