هدایت‌الله جمالی‌پور روز دوشنبه و در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قزوین، دهه مبارک فجر را فرصتی تاریخی برای بازگویی اهداف نظام برشمرد و افزود: ملت ما برای استقلال و آزادی انقلاب کرد و این دهه فرصت مغتنمی است تا به میزان دستاوردهای انقلاب فکر کنیم و ببینیم تا چه حدی توانسته‌ایم به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: دولت با توجه به اقدامات انجام شده و در فضای سیاسی موجود کشور بسیار مظلوم واقع شده زیرا کارهای صورت گرفته متاسفانه به صورت مناسب به مردم اطلاع رسانی نشده است.

این مقام عالی استان با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که دولت کنونی در چه زمان و شرایطی بر سر کار آمد، تصریح کرد: دولت آقای روحانی زمانی فعالیت خود را آغاز کردند که کشور ما در سازمان ملل با تحریم‌های گسترده و سازمان دهی شده روبرو بود تا جایی که ما را با صدور قطعنامه‌های مختلف تحت شرایط سخت و دشواری قرار داده بودند و در عین حال نیز روابط ما با سایر کشورها نیز به هم ریخته بود.

جمالی‌پور اضافه کرد: دولت امروز با وجود شرایط سخت اقتصادی، پروژه‌هایی را به موجب محرومیت زدایی مردم مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد و در این بین تلاش و مجاهدت مدیران و کارکنان دستگاه‌ها نیز نباید نادیده گرفته شود.

وی یادآور شد: اینکه امروز ما در استان قزوین شاهد بهره‌مندی ۹۹ درصدی مردم استان (به غیر از شهرستان قزوین) از نعمت طبیعی گاز باشیم خود گواه بر تلاش و ارایه خدمات دولت به شهروندان خود است و امروز خوشحالیم که اعلام کنیم مردم منطقه محروم شهرستان آوج همگی از داشتن گاز خانگی برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به مناطق محروم طارم سفلی و الموت نیز همچنان ادامه دارد.

معادلات سیاسی جهان و منطقه با روی کار آمدن دولت کنونی آمریکا به هم ریخت

استاندار قزوین با بیان اینکه از سال ۹۶ و با روی کار آمدن دولت کنونی آمریکا، تمامی معادلات سیاسی جهان و منطقه به هم خورد، افزود: وی با وجود اعمال تحریم کشور ما از سوی سازمان ملل، تحریم‌های مستبدتر و گسترده‌تری را برعلیه ما ایجاد کرد تا جایی که فروش نفت ما امروز به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده که در تاریخ سابقه نداشته است.

به گفته وی، تحریم‌های آمریکا امروز به مرزهای کشور ما نیز رسیده تا جایی که حتی همسایگان ما ارتباطات خود را با ما محدودتر کرده‌اند.

وی ادامه داد: با وجود همت و تلاش شبانه‌روزی دولت در اجرای پروژه‌های در دست اجرا، این بی انصافی است که به مردم کارهایی که صورت گرفته را بازگو نکنیم.

جمالی‌پور یادآور شد: امروز عقل به ما می‌گوید که در شرایط سخت تحریم‌ها باید با هم متحد باشیم و از ظرفیت‌های موجود نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم چرا که دشمنان ما با اتحاد و همبستگی خود کمر به فروپاشی و آسیب رساندن به نظام و مردم ما بسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط سخت کاری، مدیران دستگاه‌ها و کارکنان آنها باید با زبان احترام و تکریم با مردم سخن بگویند و خدای ناکرده کاری نکنند تا باعث ناامیدی آنان شویم و تنها سعی کنیم گره‌گشای کار شهروندان خود باشیم، افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و نگاه به آنان باید عوض شود چرا که آنان صاحبان حق بوده و به استناد رای آنها امروز ما و شما خدمتگزاری به نظام را پایه خدمت خود قرار داده‌ایم.

جمالی‌پور در ادامه و در حاشیه بهره‌برداری از درمانگاه تخصص دندانپزشکی ملاصدرای قزوین گفت: ورود بخش خصوصی به حوزه درمان بسیار خوب است و دولت نیز از این رویکرد حمایت می‌کند اما باید توجه داشت که مولفه درمان متعلق به آحاد جامعه بوده و طوری باشد که هر نوع سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد استفاده همگان قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.