مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشتر آموزش های ارایه شده که مربوط به بخش دولتی است، به بخش کارگاه های ثابت و شعب فنی و حرفه ای (آموزشگاه های دولتی) اختصاص داشته است.

حجت الله امینی ادامه داد: در این بخش شاهد ارایه بیش از ۹۲۵ هزار نفر ساعت آموزش بوده ایم.

این مسوول اظهار داشت: در بخش کارگاه های روستایی نیز امسال ۲۸۰ هزار نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارایه شده که در ایجاد شغل در نقاط روستایی موثر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین همچنین میزان آموزش های ارایه شده در بخش کارگاهی و صنوف را نیز ۲۱۰ هزار نفر ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: در بخش زندان و پادگان نیز امسال به ترتیب ۲۶۷ و ۱۸۶ هزار نفر ساعت آموزش ارایه شده است.

وی یادآور شد: ۱۲۸ هزار نفر ساعت از آموزش های ارایه شده در سال جاری نیز مربوط به کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی بوده است.

امینی اظهار داشت: سایر آموزش های ارایه شده نیز به کارگاه های سیار شهری و سکونتگاه های غیررسمی و افراد آسیب دیده اجتماعی اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه تعهد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار نفر ساعت بوده است،یادآور شد: تاکنون با ارایه ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار نفر ساعت نزدیک به ۹۰ درصد این تعهد محقق شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.