هدایت‌الله جمالی‌پور عصر دوشنبه در مسجد امام خمینی (ره) شهر الوند تصریح کرد: مهمترین مطالبه مردم این شهرستان، پیگیری برای حل مشکلات بیمارستان رحیمیان است که بنده از همان ابتدای ورودم به استان این مهم را در دستور کار قرار دادم.
وی با بیان اینکه طرح توسعه این بیمارستان باید همراه با دولتی شدن آن محقق شود، اظهار داشت: قرار است تا با اعطای زمین از سوی شهرداری، تخت‌های بیمارستانی این مرکزنیز افزایش یابد تا این مکان را به یک مجموعه درمانی مجهز تبدیل کنیم.
جمالی‌پور به قرار نشست خود با معاون وزیر بهداشت تا قبل از دهه مبارک فجر اشاره و افزود: مطالبات بیمارستانی و شرایط انتقال این واحد درمانی در نشست با ایشان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
استاندار قزوین در خصوص انتقال آب به اراضی کشاورزی، ارائه خدمات به کشاورزان، حل مشکلات فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه این شهرستان، تاکید کرد: با توجه به مسایل و کمبودهای موجود منطقه، در انتظار گزارش جامع و مفصلی از سوی دستگاه‌های ذیربط هستم.

جمالی‌پور بر تامین معیشت زنان سرپرست خانوار، اشتغال و تسهیل در ازدواج جوانان تاکید و تصریح کرد: موارد یاد شده از دغدغه‌های مهم جامعه امروزی محسوب می‌شوند و مدیران نیز باید آنچه در اختیار دارند در این راه صرف کنند.
این مقام ارشد اجرایی استان اضافه کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شده تا در جایی که قانون سخت‌گیری کرده، باید تفسیر قانون به نفع مردم باشد چرا که اعتقاد داریم ارزش خدمت مسؤولان در جلب رضایت آحاد جامعه است.
جمالی پور خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده دولت در استان قزوین اعتقاد دارم که مسوولیت ما در گرو اعتماد و آرای مردم است و همه موظف هستیم که به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده و خدمتگزار مردم باشیم.

استاندار قزوین یادآور شد: یقین دارم اگر دولت و ملت در کنار یکدیگر باشند و به درک مشترک برسند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود که این مهم نیازمند تقویت وحدت در جامعه است.

جمالی پور، استاندار قزوین روز دوشنبه پس از شرکت در شورای اداری شهرستان البرز و بازدید از ۲ واحد صنعتی بافندگی و ریسندگی مطهری و بهمن دیزل، در مسجد امام خمینی این شهرستان حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.