علی‌اصغر حاجی محمدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در حاشیه این برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه تنوع برگزاری نمایشگاه‌ها توانسته رضایت بیشتر شهروندان قزوینی را در طول سال فراهم کند و نمایشگاه‌های تخصصی نیز با هدف حمایت از تولید داخلی، معرفی محصولات ایرانی و در راستای ایجاد اشتغال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه لوازم‌خانگی با هدف ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به‌منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز در قزوین برگزار شده است.

به گفته این مسوول، انواع تولیدات و محصولات ارایه شده در نمایشگاه لوازم خانگی قزوین که با مشارکت ۵۱ واحد تولیدی  و بازرگانی و در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع برپا شده از امروز به مدت پنج روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

حاجی محمدی ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تولیدی از استان‌های اصفهان،خراسان رضوی، تهران، البرز، زنجان، قزوین، همدان و گیلان جهت ارایه محصولات خود، حضور دارند.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها فضای خوبی را به‌ منظور ظهور کالاهای جدید، معرفی تنوع کالاها، آشنایی مصرف‌کنندگان و دست‌اندرکاران این حوزه با  تغییرات روزافزون، دسترسی آسان‌تر جهت تهیه اقلام موردنیاز ، بازاریابی و تبلیغات فراهم می‌کند.

نمایشگاه لوازم‌خانگی در مدت زمان برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای  بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.