غلامرضا حقایق پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن ارج نهادن به مقام رفیع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به خدمات گسترده این شهید سرافراز از ابتدای انقلاب و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش افزود: سردار سلیمانی درراهی گام برمی‌داشت که خداوند برای او مشخص کرده بود و تا آخرین لحظه در این مسیر حضور داشت و در نهایت نیز به افتخار شهادت نائل شد.

وی بابیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهره ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است،اظهار داشت: این شخصیت برجسته بین‌المللی در شکل‌گیری و پیروزی‌های مقاومت اسلامی نقش مهمی ایفا کرده که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

حقایق پور تصریح کرد: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی موجب سربلندی، عزت و عظمت اسلامی شد و یاد و نام پرافتخار این سردار دل‌ها برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: سران استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا فکر کردند که با شهادت سپهبد سلیمانی می‌توانند نقشه‌های شوم خود را در منطقه اجرا کنند ولی کشور ما فرماندهانی همچون ایشان بسیار دارد و مردم میهن اسلامی نیز ادامه دهنده راه او هستند.

حقایق پور تصریح کرد: دشمنانی که دست به اقدام جنایتکارانه تروریستی زده و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه به شهادت رساندند باید بدانند که وعده الهی محقق خواهد شد و انتقام سختی در انتظار آنان خواهد بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده تشکیل داد و همچنین سفیر سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.