سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین هنگام کنترل راه های ارتباطی در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده موفق به کشف ۱۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری راننده خودرو، تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید، فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در شهرستان البرز

سردار حاجیان اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی البرز، به ویژه بخش محمدیه، با تشکیل کارگروه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی سه سارق شدند که در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در استان‌های البرز و تهران دستگیر کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان قزوین، متهمان دستگیر شده در بازجویی فنی و پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از منازل شهرهای محمدیه و الوند اعتراف کردند.

وی ارزش کالاهای مسروقه کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بودند که با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

سردار حاجیان با تاکید بر اینکه بیشتر منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند، به شهروندان توصیه کرد تا منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده تا فرصت ارتکاب جرم از سوی مجرمان سلب شده و با پلیس در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه نیز همکاری کنند.

انحراف به چپ پراید در قزوین ۲ کشته و مجروح برجای گذاشت

سرهنگ نصرالله بیگلری، رییس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده اک - اسفرورین، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی پلیس مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه پراید تصادف کرده که متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید بر اثر شدت جراحت‌های وارد شده فوت و یکی دیگر از سرنشینان نیز مصدوم و به بیمارستانی در شهر تاکستان منتقل شد.

وی، علت این سانحه را انحراف به چپ راننده سواری پراید نسبت به کامیون اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.