رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: گوشت‌های غیر استاندارد از ۲ واحد عرضه تولید محصولات دامی در شهرستان قزوین کشف و توقیف شده‌اند.

مهدی جلوخانی با بیان اینکه ۴۵۰ کیلوگرم از گوشت‌های مکشوفه به روش غیر اصولی در فریزر نگهداری شده بود،اظهار داشت: این مقدار گوشت قرمز در اطراف یکی از شهرک‌های قزوین کشف و فرد متخلف پس از تکمیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: گشت‌های بازرسی و نظارت دامپزشکی به صورت مستمر به بازدیدهای شبانه روزی از رستورانها و مراکز عرضه اقدام کرده و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.

جلوخانی به متصدیان مراکز عرضه فرآورده‌های دامی، رستوران‌ها، غذاپزی‌ها و آشپزخانه های مراکز آموزشی و درمانی تاکید کرد که فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در هنگام خرید گوشت قرمز، مرغ و ماهی، به موارد بهداشتی از جمله تاریخ تولید و انقضا توجه کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی مرتبط با تخلفات دامپزشکی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.