این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای علاقه مندان برپاست.

علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: قزوین دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی برای جذب گردشگر است و اگر این ها خوب معرفی شوند می تواند مورد توجه بسیاری از گردشگراان داخلی و خارجی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با ظرفیت های گردشگری تاریخی و طبیعی موجود در روستاهای استان قزوین از جمله بناهای تاریخی، هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، محصولات محلی و صنایع دستی آنها آشنا می شوند.
حاجی محمدی با بیان اینکه بخشی از این نمایشگاه به آفرود و تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ اختصاص پیدا کرده است، ادامه داد: همچنین در بخش آفرود و تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی با توجه به پتانسیلی که در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان از تمامی اقشار به سمت این ورزش پر هیجان روی آورده‌اند.
این مسئول تاکید کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین، کانون اتومبیل رانی استان قزوین، هیئت های اتومبیل رانی، موتور سواری و کوهنوردی، صدا و سیمای مرکز قزوین و نیروی انتظامی استان قزوین برپا شده است.
برگزاری مسابقه آشپزی به همراه جوایز ویژه، مسابقه و نمایش خودروهای کلاسیک و سافاری و برگزاری دوره های آموزشی سفر از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.