رییس فدراسیون هندبال کشور روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور جام یادبود سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در استان قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: توسعه و پیشرفت هندبال زنان کشور نیاز به اقدامات بسیاری است و امسال به جای تشکیل تیم بزرگسالان دختر فقط به تیم امید اکتفا کردیم.
علیرضا پاکدل با بیان اینکه هندبال زنان کشور می‌تواند جزو پنج تیم اول آسیا باشد، اظهار داشت: همه مسوولان باید تلاش کنند تا اقدامات در حوزه هندبال زنان تقویت شده و شاهد دستاوردهای بزرگی از سوی این ورزشکاران باشیم.
وی همچنین گفت: رشته هندبال به طور کلی در کشور دچار خلاء شده و برای رفع آن یک برنامه پنج ساله تبیین کردیم تا به نقطه مطلوب برسیم.
پاکدل با بیان اینکه می‌توان حضور قهرمانان نونهال در فینال آسیا را رقم زد، اظهار داشت: مهمترین اولویت فدراسیون در شرایط فعلی تقویت زیرساخت‌ها و کشف استعدادهای برتر رشته هندبال در کشور است که باید مورد توجه مربیان قرار گیرد.
رییس فدراسیون هندبال کشور خاطرنشان کرد: فعالان این رشته ورزشی باید با حفظ استعدادها و استعداد پروری به دنبال توسعه این رشته در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان باشند.
ایران سال ۹۹ میزبان جوانان قهرمانی آسیا در رشته هندبال است.

مسابقات هندبال جوانان باشگاههای کشور با حضور 24 تیم از امروز به مدت یک هفته در سالن شهید بابایی قزوین در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۲۴ تیم در چهار گروه ۶ تیمی تا ۲۱ آبان ماه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
در گروه آی این رقابت‌ها تیم‌های خیبر اراک، فراز بام خائیز دهدشت، مس کرمان، مهرگان وحدت کاشان، قروه درجزین همدان و هیات هندبال بوشهر، درگروه ب پدافند تهران، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه اصفهان، سربداران سبزوار و هیات هندبال بیجار، در گروه سی کات شاهرود، شیشه قزوین، ستارگان دشتستان، هیات هندبال البرز و ذوب آهن اصفهان، در گروه دی شهرداری اراک، درخشان کویر گرمسار، نیروزی زمینی شهید شاملی کازرون، سامنات تهران، زغال سنگ طبس و هیات هندبال گیلان حضور دارند.
میزبانی این مسابقات برعهده تیم هندبال شیشه قزوین است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.