شرکت امداد باتری دارای نمایندگی باتری اوربیتال از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری اوربیتال  بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در سراسر شهر تهران می باشد.

قیمت باتری اوربیتال با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های تولید داخل مناسب می باشد.

مشخصات فنی باتری اوربیتال:
استفاده از تکنولوژی اکسپند در ساخت صفحات سربی
دارای نشانگر وضعیت شارژ باتری
دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید
و مهمتر از همه سازگار با شرایط اقلیمی ایران

مزایای خرید باتری اوربیتال از امداد باتری:
شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری اوربیتال و خدمات پس از فروش این باتری را دارا بوده و در زمان بروز ایراد خودرو به علت معیوب بودن باتری مشتریان عزیز می توانند به راحتی با یک تماس با شماره 88509249 از خدمات این شرکت بهرهمند گردند.

ارسال و نصب باتری اوربیتال در نمایندگی باتری سپاهان به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می پذیرد

خرید باتری اوربیتال ازطریق سایت www.orbital-battery.ir و بدون کمترین هزینه در وقت شما همشهریان عزیز و یا از طریق تماس با شماره 88509249 به راحتی امکان پذیر می باشد.

قیمت باتری اوربیتال در شرکت امداد باتری به صورت متعادل و هم سطح و شاید ارزانتر از بازار فروش می باشد و مشتریان عزیز با توجه به هزینه های بالای زندگی می توانند بهترین و با دوام ترین باتری اتمی ایرانی مناسب با خودروی خود به نام اوربیتال را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

مشتریان شرکت سپاهان و مخصوصا برند اوربیتال سرمایه های شرکت سپاهان می باشند و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید...

2121

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1288485
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.