مهدیهسادات قافلهباشی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نشست به منظور هم اندیشی، همافزایی و تبادل تجربیات و برنامهریزی برای اجرای برنامههای مشترک برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: با برگزاری این نشست شهرهای غرب کشور می‌توانند اقدام به برنامههای مختلفی برای معرفی هرچه بیشتر شهر و توسعه گردشگری کنند.
قافلهباشی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه همکاری با روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های مورد تفاهم، تهیه تقویم مشترک در طول سال با توجه به اشتراکات فرهنگی، تاکید بر برندسازی مشترک بین استانی، تاکید بر گردشگری بین استانی، برگزاری هفته های فرهنگی و نصب المان های هر استان در نقاط مورد تفاهم و بهره مندی از ظرفیت های بالا دستی استانداری، فرمانداری و کارگروه گردشگری استانداری از جمله مواردی است که در این نشست ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این پنج شهر دارای نقاط مشترکی در زمینه های فرهنگی و آثار تاریخی هستند که برگزاری برنامه های مشترک می تواند در رونق گردشگری این استانها موثر باشد.
نخستین نشست هماهنگی روسای کمیسیون های فرهنگی و گردشگری شهرهای کرمانشاه ، سنندج ، لرستان و قزوین مرداد ماه امسال بِه میزبانی همدان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.