آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه و در حاشیه مراسم یوم الله ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا گفت: این روز صف آرایی جبهه حق و عدل در برابر استکبار و سلطه  و مراسم راهپیمایی آن نیز نماد ظلم ستیزی و دادخواهی علیه استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: هرچند استکبار جهانی تمام توان خود را علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به کار گرفته اما دشمن نتوانسته اهداف شوم خود را پیش ببرد زیرا امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی برتر در منطقه شناخته شده است.

امام جمعه قزوین، یوم الله ۱۳ آبان را روز پایداری و مقاومت مردم در برابر مستکبران دنیا دانست و تصریح کرد: مردم با حضور گسترده و چشمگیر خود در راهپیمایی این روز بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

به گفته وی، پیام حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن ستیزی، وحدت، پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به تقارن چند مناسبت مختلف تاریخی با ۱۳ آبان ماه، تصریح کرد: در این روز جبهه حق بر باطل پیروز شده و جوانان و نوجوانان این مرز و بوم پایداری و مقاومت خود را در مقابل مستکبران دنیا بار دیگر نشان دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.