سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح و با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس آگاهی تاکستان موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت‌کوین در این شهرستان شدند.

به گفته سردار حاجیان، با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی محل استخراج ارز دیجیتال مورد بازرسی قرار گرفت و ۹۷ دستگاه ماینر قاچاق به همراه تجهیزات و متعلقات مربوط به آن نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه و تحویل آنان به مراجع قضایی، افزود: براساس نظر کارشناسان نیروی انتظامی ارزش دستگاه های کشف شده ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی استان قزوین پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.