فرمانده پلیس راه قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به زمان بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور و ورود آنان از شهرهای ایلام و کرمانشاه به این استان، با اعزام ۶ تیم گشتی، تعداد تیم‌های استقرار یافته در جاده‌های جنوبی استان را جهت ایجاد نظم و امنیت ترافیکی به ۱۷ تیم افزایش دادیم.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به مسافت طی شده زائران و خستگی آنان در این سفر، ضمن رعایت دقیق قوانین رانندگی، در طول مسیر فاصله طولی با خودرو مقابل و توجه کافی به جلو را داشته و در صورت خستگی و خواب آلودگی در موکب‌های مستقر در طول جاده‌ها، مجتمع‌های خدماتی و پارکینگ‌های حاشیه راه به استراحت بپردازند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پلیس راه استان با حضور شبانه روزی خود در سطح جاده‌های مسیر بازگشت زائران اربعینی تاکنون حادثه ناگواری در این خصوص نداشته و امیدواریم با رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان و تا زمان بازگشت آخرین زائر، شاهد هیچگونه حادثه‌ای نباشیم.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: از رانندگان و زائران حرم حسینی درخواست داریم تا در صورت هرگونه راهنمایی و امداد به پلیس و یا راهداران مستقر در جاده‌های استان مراجعه کنند.

قزوین با داشتن ۶۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و ۱۹۷۳ کیلومتر راه خاکی است.
۸۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.