مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین در نیمه نخست امسال ۶ کاروان سلامت داوطلبان و خیران به مناطق محروم و آسیب دیده استان اعزام شد که در هر کدام از آنها به ۲۵۰ تن از اهالی این مناطق خدمات‌رسانی صورت گرفت.

حسن آصفی با اشاره به خدمات انجام شده در معاونت امور داوطلبان،  افزود: از ابتدای سال جاری با وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، جمعیت هلال احمر قزوین، سه میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال کمک نقدی و ۵۷ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال کمک غیر نقدی را از مشارکت‌های مردم جمع آوری کرده و به این استان‌ها ارسال نمود.

آصفی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز به منظور اطعام و کمک به نیازمندان، اجرای طرح‌های فرشتگان و همای رحمت در دستور کار قرار گرفت و چهار هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.

وی، جذب اعضا و سازماندهی بیش از ۶ هزار عضو و داوطلب، اجرای طرح‌های محرومیت زدا، طرح حمایت ماندگار در قالب اهدای خون اعضای داوطلب در مناسبت‌های مختلف، راه اندازی ۲۶ خانه هلال در استان و طرح نیابت در قالب دیدار و دلجویی از سالمندان را نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ۶ ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین افزود: همچنین تیم‌های پزشکی و داوطلبان قزوین با اجرای طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان به مدت یک هفته به این استان اعزام و شده و خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و معیشتی را به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارایه کردند.

آصفی افزود:همچنین در این مدت، خدمات درمانی و حمایتی به ۳۹۰ مددجو و بیمار نیازمند به ارزش یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال ارایه شد.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.